BAMBOO, 50kronors affären avslöjas...

image438

Mitt sätt att börja det nya året på var att komma 17 minuter för sent första skoldagen, toppen va? Nej, man kan inte säga att jag är någon som alltid kommer försent. Pinsamt var det också, när man kommer in genom dörren och har massa små gloende ögon på sig. Men dagen blev lyckad ändå : )

Efter skolan ringde jag Zara, hon som äger affären där hon säljer bamboo örhängen för 50kr/st. Hon sa att de hade fått in de guliga bamboo hoopsen!
Vilket, menas att jag nu kommer avslöja varifrån 50- kronors hoopsen kommer ifrån. Jag vet att jag gjort det till en ganska stor grej, nu på sistonde... som en stor galapremiär, aja, ni får väl se det som det.

Det är så att min mamma gör örhängena, så de går tyvärr inte att få tag på. Nej, förlåt, drev bara. Örhängena kommer från (tyvärr är det bara Stockholmare som kan få tag på dem...) Skanstull, Ringvägen 141, mittemot en Sibylla kiosk. Affären heter Antik.

-Psst! Hon hade precis fått ny leverans, alla möjliga modeller, men skynda er att köpa, de går som smör i solen...

Nu ska jag baka, ni vet att jag gillar älskar det : )

P.S. KLARA! Jag försökte ringa dig, men du svarade inte!

Kommentarer
Postat av: My

Jaa, du är så rolig när du driver. Förlåt, emn det låter så kul när du säger att du driver. :D

Bamboo 4ever, haha. men du borde ta det lungt med den där svarta randen runt alla bilder. Man tröttnar liksom när du gör sånt i varje inlägg. Aannars var det fint :)
Kramar och pussar

2008-01-08 @ 15:27:38
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: Alma svarar

okej, synd att du tröttnat på dem, men de får du stå ut med eftersom det är mina nya rutiner ; )

2008-01-08 @ 15:30:05
Postat av: Anonym

vasägeru my? :o (den är proffsig, inte en amatörblogg) , almas blogg e skiiit fin ! :D
älskar dej kusiiin jag köper dom imorrn

2008-01-08 @ 19:14:33
Postat av: Az

men gud vad dum jag känner mig.. tack så mkt! Vet du om dt finns många par kvar?

2008-01-11 @ 19:10:08
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Lorina

hur gör jag som bor i umeå för att få tag på dom? :O

2008-01-23 @ 21:41:44
URL: http://lorinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0