Bamboo hoops, överallt

God morgon!
Snart ska jag klä på mig, åka en liten tur till stan. Ska kika efter en kjol, såg något intressant från Gina Tricot igår. Bild kan ni få se senare.

Igårkväll hälsade vi på hos Tina, mammas kompis som vi nästan bor grannar med. Vi ska till henne idag igen, hon fyllde år förra söndagen, och ska ha en liten fika  : )
Men, i allaa fall, igår när vi var hos henne satt jag och kollade på The Voice- kanalen. De visade musikvideos. Plötsligt dök det upp bamboo hoops på en av tjejerna som dansade i bakrunden... och... i nästa video också. Och så höll det på i 8 videos till (Nej, jag överdriver inte!!) Det är ju helt sjukt!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lorina

hej hej :)
du kommenterade om bambooörhängerna på min blogg, och du sa att du har köppt dom för 50kr/st. vart? :) vill jätte gärna ha sånna!

2008-01-20 @ 11:29:58
URL: http://lorinaa.blogg.se
Postat av: My

Weird :P

Hoops?

2008-01-20 @ 12:05:58
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: Alma svarar:

Hahaha! Sööt! visste du inte att det hette hoops?

2008-01-20 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0