Ben & Jerry´s och ett bra erbjudande!

Jäklar va mycket jag bloggat idag. Nåja, det får vara. Och här kommer ett till inlägg. Mamma bjussade på en Ben & Jerry´s! blev "New York super fudge chunk" supergod, med ljusa och vita chokladbitar i. Köpte mig en Vecko Revyn. Och även fast jag lovat mig att inte prenumerera på tidningen mer, eftersom jag tycker att "nya" Vecko Revyn är sämre, kunde jag inte motdtå erbjudandet; 5nr av Vecko Revyn, en Nivea mascara (jag som behöver en ny!) värd 120;- ett Nivea nagellack värt 90;- och ett halsband (ganska, väldigt fult) för bara 98;- !! (+19;- i porto, men det är ingenting) det är ju skitbra, visst?

Hoppas ni får/haft en bra kväll.
Det har jag, och den är inte slut än ; )
Är som sagt ledig imorgon, beroende på att vi var i skolan 2 timmar i lördags (öppet hus). Så då kan jag ta mig en ordentlig sovmorgon.


Sorry att bilderna är felvända, jag vet inte hur man roterar dem på den här datorn (sitter vid iBooken).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det låter ju som ett hyggligt prenumerationserbjudande! Älskar att få hem tidningar direkt i brevlådan, känns nästan som att få dem gratis :P Ha en fortsatt bra dag!

2008-01-28 @ 17:37:23
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0