Blåsta?

Nu är vi hemma igen, kom precis. Det var jätte trvligt, kände mig lite malplacerad i början (alla kände alla) men det släppte fter ett tag.

Guud! Kom på en sak jag måste skriva om stan idag. (Jag lägger in bilder imorgon, har inte tillgång till den stationära datorn.) Det var en  skitsur tant på Akademibokhandeln. Vi skulle fråga om hon visste när nästa Gossip Girl bok kommer till bokhandeln. Ungefär såhär såg det ut;

Jag: "Heeej! Vet du när nästa Gossip Girl bok kommer ut!?"
Tanten: "Va!?"
Jag: "Jaaa... de som står där, du vet..."
Tanten: "Eeh? Nej, det vet jag inte"


Trevligt? Det skulle lika gärna kunna se ut såhär, och det verkar som att hon reagerade så;


Jag: "Dra åt heeelvete! Vet du när H&M öppnar?"
Tanten: "Va!?"
Jag: "Jaaa... de här mittemot, du vet..."
Tanten: "Eeh? Det är öppet..."

Kommentarer
Postat av: jackie

oj..hon var ju artig hon..

2008-01-23 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0