Dagen i kort sammanfattning

Har inte hunnit blogga tidigare, hemskt ledsen. Som sagt sov jag hos Klara inatt, och därifrån direkt hem till morfar, vi skulle äta middag där.

Hos Klara slappade vi bara. Vi hade SMSat hela dagen, tills jag kom. Räknade mina mess från henne, det var 63st, jag måste säga att vi utnyttjar komviq kompis messa-gratis-inom-komviq väl.
Vi pratade om allt & lite till, är det inte konstigt att man kan skratta åt allt efter klockan 12? Eller är det bara ett problem kusinerna Soukkan har?
Hursomhelst tittade vi lite på TV innan vi somnade klockan 3(!)

Hemma hos morfar fick vi jättegod lammstek och ris : ) En Paradisask fick vi med oss  därifrån också ; D


Förlåt för dagens dåliga uppdatering, jag lovar, det blir bättre imorgon.
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

tack=)
Snygg blogg du har förrästen

2008-01-05 @ 21:14:54
URL: http://gossimia.blogg.se
Postat av: Emelie

tack ! :D

2008-01-05 @ 21:19:03
URL: http://emeliemaria.blogg.se
Postat av: Stephanie

vet inte riktigt om man svarar i komentarer men det gör jag nu iaf. Ja haha hemskt vad mycket text det blev! kul att du läste och kommenterade :) känner man att man gör någon "nytta" med att ha bloggen. Vilken fin bakgrund du har! på tal om något annat. Vart har du hittat den?
Ha det fint!

2008-01-05 @ 22:11:38
Postat av: Frida

mm, mycket brukar unna bli kul när man ligger har tjejsnack halva natten :P

2008-01-05 @ 23:39:54
URL: http://friida88.blogg.se
Postat av: Maja

Jaså okey, varför det då? Kram!

2008-01-06 @ 09:31:17
URL: http://hejgulabanan.blogg.se
Postat av: kusin

haha mh tjejsnack är alldri fel almaa :D
hah kladdkakan blev god höhö , jag åt upp hela (A)
vikket rakt hår du har ! TJEEEEEEEEEEEAAA ! AHAHAHAHaHAHHAHAHA ,
bara typ alma fattar XD
hare najs

2008-01-06 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0