Dagens planer

God morgon!
Vaknade i vettig tid idag i alla fall... ställde klockan på 9, låg kvar och drog mig till klockan 10... men det räknas ju så länge man är uppe, right?

Det här blir en familje- dag : ) Eftersom det är 13dag jul skulle vi egentligen till mammas kompis, Maria, på julgransplundring (vet inte om det är den 13de eller 20de) men hon är sjuk, så vi ändrarde planerna, istället ska vi först på en prommenad, sedan på bio (typ någon "fröken utomjording" eller något...) och så ska vi ha en lite julgransplundring här hemma istället.

Jag kom på mig själv med att inte ha lagt upp så många outfits på sistonde, men det, tror jag, beror på att det är jullov, och de flesta dagarna har jag bra varit hemma och slappat i mjukisbyxor, kanske inte så kla att se?
Det blir fler outfits när skolan börjar igen, den 8de.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: My

Shiit! Jag är inponerad av att du kan komma upp så tidigt:D
Juste, du borde kolla din sms-inkorg ;)

2008-01-06 @ 13:28:52
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0