Djupfrysta mackor...

image454Satt och väntade 10minuter på att mina mackor skulle ploppa upp ur rosten, när jag märkte att sladden inte satt i + att de var djupfryst nygräddad längtan, om ni fattar?
Fin brödrost jag hittade på google va? Googlade på "brödrost" ifall ni vill veta... Okej, jag skriver det här för att det ska se bra ut till bilden...
...Men det räckte inte med bara de, så här kommer lite till, nej för ni har just läst den. Aah, smart jag är! Nu kom jag på att jag kunde göra bilden mindre istället för att ni ska sitta och läsa den här skiten... Okej, det var sista meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0