Espadrillos

image460

Snyggaste skorna, enligt mig och många andra just nu! Espadrillos. Har sett att både Kenza & My har bloggat om dem! Självklart ska jag skaffa ett par i höst!
Jag tycker att modellen som de svart är i är snyggast, ma problema är bara att H&M har skor upp till 40, inte what i need. (Ursäkta mina ihopmixade språk!)
Har 41. (mobboffer?)
I sommras såg jag precis såna, fast vita, på Wedins för, 149;- Just då var jag pankast i stan (låg till och med -) och dog.
Men, jag får skylla mig själv.

Vita, med randigt foder, La Redoute 129;-
Svarta, H&M 149;-
Vita, med naturvit kant, Marc OPolo 495;-

(Den här gången är inte H&M billigast!)

Liten update: Såg nu att jag skrivit att jag ska skaffa ett par i höst, men det ska ju självklart stå vår!

Kommentarer
Postat av: Az

Dem är jääättefina verkligen!

2008-01-17 @ 19:20:11
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: My

Jättesnygga, men tyvärr tror jag inte att de kommer finnas kvar till hösten?

2008-01-17 @ 20:49:20
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: Alma

hahahah! tur att du såg det! Självklart ska det stå vår!

2008-01-17 @ 21:59:34
URL: http://almaslilla.blogg.se
Postat av: Emma

Men de billigaste var ju typ finast ju!!!

2008-01-18 @ 21:43:56
Postat av: kusin

ååh jag har ju typ dom svarta (:
du kan ju få låna dom av mej eftersom att ja gär typ 2meter så vet jag inte om jag kommer andvbända dom så mkt men vi får se ;)

2008-02-07 @ 20:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0