God morgon!

God morgon!
Aa!, är skittrött, mamma har väckt mig varje morgon sedan Nyårsafton (alltså igår) och bara tjatat om att jag ska gå upp och äta frukost så att familjens lunchtider inte blir olika...

Hämnden är ljuv.

Ställer klockan på 7 imorgon, går upp och gör frukost. Sedan får hon väl säga vad hon vill.

Igårkväll la jag mig klockan 9 (jag var skittrött(!)) och läste lite. Snarare, läste till klockan 1, kunde inte sova, men somnade klockan 01:30.
Alltså har jag sovit i 8 timmar (brukar sova 14timmar, om har sovmorgon).

Men i alla fall, idag ska jag och mamma på något smart, snabbt sätt ta oss ned till Östermalm där mammas kompis bor. Ska få barnvaktsjobb, men jag måste lära känna hennes barn lite bättre.
Gud, va nice med lite extra fet plånbok!...inte för att den var särskilt fet innan, men..
Blir kanske en outfit senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0