God morgon!

God morgon!
Tog mig en lite sovmorgon (inte allt för lång, jag vill ju kunna somna ikväll), vi är ju lediga idag (och anledningen till de har jag tagit upp så många gånger så om ni inte läst det får ni läsa om det här.)
Tänkte köra ett litet tips idag ; ) spännande va? Idag har jag mycket tråkigt på min att-göra-lista.
2 do:

♥ Öva städer & land i Afrika, till provet imorgon, kan inte ett skit.
♥ Städa rummet (blev aldrig klar i lördags)
♥ Kika på 2900 Happiness
♥ Blogga tills jag dör
♥ Fylla på min 2 do-lista

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack, den är verkligen super fin på. Framhäver de lilla man har till kvinnliga kurvor så det är ju också ett stort pluss. ;) Lycka till på provet!

2008-01-28 @ 11:47:14
URL: http://justbe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0