hjärta' skumbad!

image467Har jobbat skitmycket nu (okej, till hälften sant...) är skittrött. Har inte så mycket att skriva, det har inte varit någon vidare speciell dag, kollade lite på the Simpsons nyss.
Imorgon börjar vi tidigt, så jag hinner inte blogga på morgonen, och efter skolan ska jag köpa badskum (var skitlänge sedan jag befann mig i ett skumbad!) och sedan träna. Och göra sista insatsen på skolarbetet, bara lite finslipning. Så jag hör av mig så fort jag kan, på kvällskvisten : )

Ha en fortsatt bra kväll!

Kommentarer
Postat av: josiee

Tack, det känndes lite mer avslppnat faktiskt med en kofat över, inte too much...:) skönt med skumbad, hade inte suttit fel!

2008-01-23 @ 00:40:31
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Az

ha det så kul;D

2008-01-23 @ 16:26:02
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0