Jakten på Bamboo örhängen fortsätter...

image429

Nu har vi kommit hem. Härligt att det funkade så bra mellan mig och barnen, jag börjar lite lungt i början, och så får vi se hur det blir sedan. Nu skulle jag hem och tänka över hur mycket jag ville ha betalt. 700/timmen kanske? (a)

Innan åkte jag till Urban Outfitters. Läste en kommentar på Kenzas blogg att det fanns såna där Bamboo örhängen där. Jag hittade inga, frågade personalen med de sa att alla hade tagit slut blixtsnabbt helgen innan julafton. My och jag får väl gå till de där stället vi hittade som vi inte avslöjar var det låg. I alla fall inte innan vi har minst två par var... Där kostar dem runt 60kt/st, men om, ni är så desperata efter några nu, så kan ni köpa här, för 165kr/st.
Sugna?

Kommentarer
Postat av: My

Längtar! :D

2008-01-02 @ 23:51:00
URL: http://bzz.blogg.se
Postat av: sarah

oh! dom var verkligen sjukt snygga

2008-01-03 @ 14:58:22
URL: http://papercups.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0