Krångel

Ååh! Herregud! Jag blir så trött på vårat dåliga internet system. Vi har en sån där router (heter det så?) som "sänder ut" vågor. Alltså trådlöst nätverk. Det står att det är så starka vågor, så att det ska sända ut till skogen! Men, det räcker inte ens runt ett hörn här i våran lägenhet, så vad säger man? Hopplöst.
Så nu kan jag inte använda den datorn, utan jag får blogga, här, på iBooken. Alltså kan jag inte blogga om det där tipset, som jag tänkte nu, ikväll.

My åkte hem för ett tag sedan, vi hann faktist plugga lite här. Tror jag kan det mesta. Tror. Men jag vet inte riktigt... Måste träna lite med, men först, om typ en kvart, 2900 Happiness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0