"Min fröken är en utomjording"

image434

Filmen hette "Min fröken är en utomjording" den var Dansk! Även fast jag var lite skeptisk till den i början var den skitbra, och skitrolig. Jag kan varmt rekommendera den som en lite, annorlundare film : )

Nu ska vi få i oss lite mat, och sedan blir det julgransplundring... (okej, det är visserligen den 20:de man ska dansa ut julen).
Jag lägger in bilder från plundringn ikväll eller imorgon, jag ska i samma veva försöka hinna lägga in bilder på plaggen jag gillade i Ellos & Josefssons katalogerna!

Ha en bra kväll!


P.S. Meddelande till My;
Såg ditt SMS, men jag har (som vanligt(?)) inga pengar på mobilen!

Kommentarer
Postat av: snult

tackar:) hoppas allt e bra med dig, vilken fin blogg du har förresten=)

2008-01-06 @ 18:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0