Ny design!

Tadaa! Fint det blev va? Och annorlunda. Jag blev väldigt inspererad av Azzles och Kenzas (Kenzas förra) designer,  lite brunt & kaffe latte. Funkar det inte, är det min gamla vanliga design? Klicka här, och följ de enkla instruktionerna.
Hann inte med recension- kategorin idag heller. Men jag lovade ju faktist aldrig.

Igår satte jag nytt PS (Personligt Rekord). I att bryta naglar... Jag bröt fen stycken! Mitt nagellack har blivit gammalt, och jag har inte applicerat nytt, det kanske är där skon klämmer.
Så nu måste jag alltså klippa mina naglar. Jag hatar, hatar, hatar att ha korta naglar! Det värsta jag vet! Måste vara försiktigare i framtiden...

Jag hör kanske av mig senare, ha en bra kväll!
P.S. Jag är medveten om den lila ramen runt min visningsbild. Jag måste ta en fin bild, och då kan jag byta ut den när jag har en!

Kommentarer
Postat av: My

Svar: Tack så mycket, älskar dej :)

2008-01-24 @ 17:54:25
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0