Nytt skärp

image449

Som sagt var My och jag inne i City en sväng idag. Köpte det där lila skärpet på Lindex, till imorgon. Det ver halva priset så det kostade bara 19:50, sjukt?
Sedan var det en tjej som stod och delade ut flyers som kom fram till oss och frågade om vi ville vara med på en modell-casting. De hade ett nyöppnat café på ett av alla H&M på Drottninggatan, där också Stockholmsgruppen var på plats.
Man fyllde bara i ett papper, och så tog en tjej 4 snabba kort på en. My ville inte delta, och jag är fortfarande lite småsur på henne över det ; )
Imorgon är det Tjallamalla "praoen"!

Kommentarer
Postat av: Az

hahah, det gör inget om bilderna, my hade säkert en anledning till att hon inte ville ; D

Svar: jaa, jag vill köpa bambo-örhängen :) Kan inet du berätta var dedär billiga finns? Om det finns kvar.. :P
Tack på förhand!

2008-01-11 @ 17:14:53
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: My

Haha, tack för stöd :-)
Jag hade en väldigt bra anledning faktiskt!

2008-01-11 @ 17:25:29
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0