Så mycket man vill ha...

image462Är så hemskt ledsen för min dåliga uppdatering! Igår sov jag hemma hos My, Vi år på Donken, och sedan blev det Ben & Jerry´s "Chocolate therapy" mmmm... Men det gick inte att ungå det dåliga samvetet, så vi hoppade upp på Mys mammas tränings-cykel.
Idag åkte vi till Sickla (förvånansvis inte stan...) och kikade. Hittade så mycket snyggt att jag höll på att döö! Det är ju ännu mer rea i butikerna nu! Och inga pengar hade jag med mig, men jag kanske ska in till stan nu med min lillebror (han intresserar sig just nu för Lacoste) och jag kanske kan hitta något av det där.
Lägger in bilder på det jag hittade sedan.


P.S. Det är typ... storm...någon som märkt av det?

Kommentarer
Postat av: karin

hihi, jag bor presic vid värrsta skogen, här viner det som bara den ^^
men det är mysigt tycker jag

2008-01-19 @ 20:09:32
Postat av: My

Lite läskigt :S

2008-01-19 @ 20:23:35
URL: http://bzz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0