Tjallamalla praktiken

Praktiken på Tjallamalla var sjukt rolig! Måste varit roligaste dan i år... I alla fall hittils... På morgonen (klockan 12) var jag lite osäker... kanske till och med lite blyg. Visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men de var så snälla, så det behövde jag inte bekymra mig om så länge.
Klara och Jenny (kusin & moster) kom och hälsade på! What a surprise!
Gick runt och fixade så mycket att jag glömde bort tiden, jag hade inte ätit lunch. Blev chockad när jag såg att klockan var 3...
Sedan, runt 4 när de stängde vaar jag kvar lite och städade. Jag gick därifrån med en lön (som jag inte räknat med att få!) och så sa hon att hon ville att jag skulle komma tillbaka! Jag menar, varför inte...?

Gissa om någon gick därifrån med ett stolt, lite halvbusigt flin på läpparna?

P.S. Dum som jag är glömde jag kameran hemma! Därför har jag inga bilder att bjuda på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0