God morgon!

God morgon bloggeliblogg!
Idag klcokan 3 ska vi till farmor och farfar och äta någon slags lunch-mellanmåls-middag : )
Innan vill jag åka till stan, blev så sugen på att köpa en lip plumper. My har den ultimata perfekta. Snodde bilden från hennes blogg, tyvärr hade hon valt att göra den plutte liten, man ser knappt, men det är i alla fall läppglanset som ligger längt till vänster.
Nej, ska ringa och väcka My och höra med henne.

Hör jag inte av mig innan stan så hör jag av mig senare ikväll, efter lunch-mellanmåls-middagen ; )

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Az

:o jag var ocks å hos farmor och farfar igåpr! Sammanträffande :P

2008-03-24 @ 15:18:51
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0