Idag händer...

God morgon!
Hade tänkt skriva ett inlägg innan vi åkte igår, men jag hann inte, och så kom vi hem runt 1 inatt, och jag var helt slut då. Men det var jättetrevligt (och jag hade inte mad kameran, som vanligt nu då) jättegod mat och så låg vi och såsade framför TV:n hela kvällen : ) Charlotte Perelli vann ju melodifestivalen (vilket jag inte alls är förtjust i).

Nu ska jag göra mig i ordning, sedan ska vi till mina små- kusiner som fyllt år. Ska inte glömma kameran, kommer en outfit sedan.
Härligt med så fint väder!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag e med i din tävling nu måste du vara med i mina=)

2008-03-16 @ 10:39:05
URL: http://hummingbird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0