MINA FIINA (nya) SKOR <3

Träffade My jättesnabbt istan idag. Kikade runt i hopp om att hitta Espadrillosen, vilket vi gjorde : ) ÄNTLIGEEEN MINA 130 KRONORS BEBISAR! Trodde de skulle vara helt slut i 40 överallt. My har klubbkort (måste skaffa), vilket gav oss 10% rabatt.
Kommer att bo i de här skorna hela året, ända in på hösten (lätt att säga nu...) Shit, jag har så jädrans mycket skor nu, har köpt flera till i vår/sommar (hmm, och det ligger snö utomhus(!?)) jag behöver bara ett par helt vanliga vita ballerina, ett par ballerina i brunt skinn och ett par i mönster så klarar jag mig över våren och för hoppningsvis en lång tid in på sommaren : )
Är det någon som är mästare på att slita ut skor så är det (tyvärr) jag.

Jaja, slutpratat om mina skor (för idag), efter alla H&M affärer vi sprang runt i slog vi oss ned på Sandys, på Hötorget och bytte påskägg. Jag fick två lite midre ägg, fulla med godis. Hade det inte varit för att jag ätit upp godiset så hade ni säkert fått se bild... men...


Ska försöka plocka ihop en önske outfit.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

supersnygga!

2008-03-23 @ 17:45:56
URL: http://baarajaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska ni glida runt tillsammans på beachen med dom i sommar som små twins?
mjau.

2008-03-23 @ 20:35:58
Postat av: Emma

Jag måste grattulera för att du funnit skorna tillslut x)

2008-03-24 @ 16:49:36
Postat av: Az

hur höga är skorna? :)

2008-03-24 @ 23:24:16
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0