Önskeoutfit

image729
Hmm.. Är väldigt inne på sommaren när jag sätter ihop mina önske outfits... men men. Jag fick väldigt mycket insperation från igår nar jag och Klara var på stan. Vi hittade en jättesnygg, grön topp på H&M, som vi provade och kom på att det skulle vara jättesnyggt att matcka den med guldiga accessoarer. And here we go.

1. Bamboo hoops, 125-165;- (beroende på storlek) cocoo.se
2. Klänning/tunika, ca 130;- forever21.com
3. Skor, ca 3900;- Jimmy Coo
  
Iih! Fatta va snyggt på något beach party i Spanien eller Frankrike (HAHA, joo, man kan ju alltid önska...)

Kommentarer
Postat av: Sara

snyggt!!

2008-03-27 @ 17:03:42
URL: http://littlenova.blogg.se
Postat av: LisaMarie

Mm härligt med sommar, längtar! :) Söta örhängen också :)

2008-03-28 @ 10:06:46
URL: http://blablablalisamarie.blogg.se/
Postat av: kusiin

hahah jag tänkte säga att det liknade det bvi testa på h&m ;) hahah kostar tröjjan 130 bara :O:O

2008-03-28 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0