Snyggt armband!

image690
Nej, halsbandet tycker jag inte är särskilt snyggt, men det finns ett armband (hittade ingen bild på det) med precis samma mönster.
Hur snyggt som helst! Måste nästan köpa det...
Det kostar bara 59:50, mycket prisvärt, men det är så mycket jag vill ha just nu, och min plånbok är inte världens största. Kom också på att jag vill ha de där Espadrillosen från H&M (ni vet de där mid skyhög klack)
Måste göra som alltid, en lista där jag prioriterar det viktigaste : )

Fick present av My idag, från Thailand! Blev skitglad! Kommer bild senare eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Az

Skynda på med skorna, de tar snart slut! :P prioritera dem ;)

2008-03-13 @ 18:45:57
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0