Bloggen, läst av Carin Rodebjer

IIH! Vet ni vad jag fick veta igår kvll av mamma? Måste bara berätta. Några av er kanske minns det här inlägget(?) Den där "mammas kompis" (kallas Madde) som jobbar för/med Carin Rodebjer, hade sett inlägget på min blogg och visat Carin.
KAN NI FATTA!? Carin, självaste Carin Rodebjer har läst min blogg.

-Och vet ni vad hon tyckte?
Hon tyckte att det var urgulligt, och hon erbjöd mig en prao plats (inte för att vi har prao i min skola, men jag får ta ledigt några dagar).

Om jag tackar ja?
Pffft.


...joo... man är ju' lite stolt : )

Kommentarer
Postat av: sofia

vad roligt ! =)

2008-04-10 @ 22:14:37
URL: http://gummybears.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Alltomlinser.se Bidster.com Beastwear.se Verkstaderna.se Hembingo.com
RSS 2.0